sobota 16. mája 2015

EMBRYO

Embryo vo fľaši
Urnička celej našej existencie vo formaldehyde
Kreatívne vytvorenie nového projektu LIFE
Nikto nečakal, že láska môže byť naplnená
Skeptik skelet.
Časom sa vyleje.
Embryo nechtiac rozbijú študenti gymnázia.
Hádali sa, kto ho opíše v cvičení z biológie.
Druhá možnosť bola pásomnica.
Každý chce to embryo ukradnúť,
Dekorácia do detskej izbičky
Na strašenie otravného súrodenca.
Dievčatá sa embrya boja rovnako, ako sa boja pásomnice.
Fuj! No niečo také mať v mladom tele!
Dve z nich ešte nevedia, že sú neplodné.
Budú si musieť nájsť iný zmysel života, než tie ostatné dievčatá.
Chlapci chcú embryo domov na výskumné účely.
Ale na masturbačné, to určite nie.
Vie niekto z nich, že to embryo bolo vyrobené z lásky?
Niekto ho ukradol z laboratória môjho života.
Sme darcovia.
Počkať.
Aj ty?
Aj ty.
Predsa vyliezlo zo mňa.
Zbytočne roztrhaná vulva.
Zbytočná bolesť.
Aj ja som sa stala zbytočnou.
Ty ešte nie.
Trest za všetko negatívne, čo som si kedy myslela.
Som vyrobená pre vedecké účely.
Skúmaš ma,
Moje reakcie, správanie, charakterové vlastnosti a
Vyplýva z nich vzorec bez výsledku.
Šero je také inšpiratívne.
Káva, ktorú som vypila, bola plná chemikálií proti plesni.
Ak už nie je nič bez umelých chemikálií, aj my sme falošné produkty.
Doping začína materským mliekom.
Oduté kurvičky v bavorákoch,
museli kvôli kariére vygrcať ďalšie embryo,
Malé, nie také nechutné ako je v labáku.
Teraz je čas na ambície a kariérny postup.
Si akože totálne rozbitý po včerajšej párty.
Čas na smrť.


BUGAŇA





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára